رمز عبور خود را فراموش کرده ام. چکار کنم؟

You are here:
Estimated reading time: 1 min

شما ممکن است به دلایل مختلفی رمز عبور خود به نرم افزار حضور و غیاب آنلاین اتنسی را فراموش کرده باشید. در این صورت می توانید با ورود به صفحه ورود سامانه اتنسی؛ و با استفاده از شماره تلفن همراه خود که پیش از این با استفاده از آن اقدام به ثبت شرکت یا کسب و کار خود کرده اید به بازنشانی رمز عبور خود پرداخته و رمز عبور جدیدی دریافت کنید. برای دریافت رمز عبور جدید باید مراحل زیر را طی کنید:

برای بازنشانی یا تغییر رمز عبور خود پس از ورود به صفحه نرم افزار حضور و غیاب آنلاین اتنسی، ابتدا لازم است مطابق تصویر زیر با انتخاب گزینه رمز عبور خود را فراموش کرده اید؟ وارد صفحه بازنشانی رمز عبور شوید.

سپس با وارد کردن شماره تلفن همراه خود در قسمت شماره تلفن همراه اولین گام برای بازنشانی گذرواژه یا رمز ورود شما برداشته میشود.

در مرحله بعد پس از وارد کردن شماره تلفن همراه خود، پیامکی شامل یک کد اعتبارسنجی 6 رقمی از طرف نرم افزار حضور و غیاب اتنسی برای شما ارسال میگردد. لازم است شما این کد 6 رقمی را در قسمت کد وارد نموده؛ و سپس دکمه احزار هویت را انتخاب کنید. در صورتی که بنا به هر دلیلی کد اعتبارسنجی برای شما ارسال نشد؛ می توانید از طریق انتخاب دکمه ارسال مجدد، مجددا درخواست ارسال کد اعتبارسنجی کرده و همان روند ذکر شده را تکرار نمایید.

پس از آن شما وارد صفحهای خواهید شد که باید در کادر رمز عبورجدید، رمز عبور جدید دلخواه خود را وارد کنید. سپس همان رمز عبور جدید را نیز در کادر تکرار رمز عبور جدید وارد کرده و دکمه ذخیره را انتخاب کنید. دقت کنید که رمز عبور شما جهت حفظ و ارتقاء میزان امنیت آن باید شامل اعداد و حروف کوچک و بزرگ انگلیسی باشد.

با انجام این کار مجددا به صفحه اولیه ورود به نرم افزار حضور و غیاب آنلاین اتنسی باز خواهید گشت. اکنون با وارد کردن نام کاربری و رمز عبور جدید خود قادر به ورود به نرم افزار بوده و می توانید از امکانات در نظر گرفته شده برای شما استفاده کنید.

Was this article helpful?
Dislike 1
Views: 134

تلفن پشتیبانی

۰۹۴۲۶۰۰۱۰۴۶

ساعات پاسخگویی
شنبه تا چهارشنبه – ۸ تا ۱۸
پنج شنبه – ۸ تا ۱۲

© ۲۰۲۰ | تمامی حقوق برای atency.ir محفوظ است.

نشانی دفتر تهران: آفریقای شمالی (جردن)، خیابان عاطفی غربی

نشانی دفتر اصفهان: خیابان سهروردی، خیابان فرهنگ، کوچه یکم