۱۰ نفر ماه

بسته پیش پرداخت
ریال ۹۰۰,۰۰۰ نفر ماه
  • تعداد محل کار : نامحدود
  • تعداد شیفت: نامحدود
  • تعداد گروه پرسنلی : نامحدود
  • پشتیبانی : رایگان
  • قابل پرداخت:
  • ۹۰۰,۰۰۰ ریال

۴۰ نفرماه

بسته پیش پرداخت
ریال ۳,۲۸,۰۰۰۳,۶۰۰,۰۰۰ نفر ماه
  • تعداد محل کار : نامحدود
  • تعداد شیفت: نامحدود
  • تعداد گروه پرسنلی : نامحدود
  • پشتیبانی : رایگان
  • قابل پرداخت: ۲,۰۰۰,۰۰۰ریال
  • ۳,۲۸۰,۰۰۰ ریال

۱۰۰ نفرماه

بسته پیش پرداخت
ریال ۷,۵۰۰,۰۰۰۹,۰۰۰,۰۰۰ نفر ماه
  • تعداد محل کار : نامحدود
  • تعداد شیفت: نامحدود
  • تعداد گروه پرسنلی : نامحدود
  • پشتیبانی : رایگان
  • قابل پرداخت: ۵,۰۰۰,۰۰۰ریال
  • ۷,۵۰۰,۰۰۰ ریال
پیشنهاد ویژه

بسته الماس

بیش از ۱۰۰ نفرماه
تماس بگیرید
  • تعداد محل کار : دلخواه
  • تعداد شیفت: نامحدود
  • تعداد گروه پرسنلی : نامحدود
  • پشتیبانی : رایگان

سوالات متداول

مالی

فرآیند ثبت و محاسبه هزینه اطلاعات تردد شرکت ها در سامانه حضور و غیاب آنلاین اتنسی به گونه ای طراحی شده است که در آغاز هر ماه میزان مصرف گذشته شرکت ها از حساب اعتباری آن ها محاسبه می شود. در واقع در سامانه اتنسی به ازای حداقل یک تردد یا یک مجوز یا هرگونه نقشی که کارکنان شرکت ها در سامانه اتنسی ایفا کرده باشند، به میزان یک نفرماه از اعتبار شرکت کسر شده؛ و سپس مجموع فاکتور نهایی ثبت شده اطلاعات تردد ماه گذشته؛ و همچنین اطلاعات فعلی حساب اعتباری شرکت ها یعنی میزان باقی مانده از حساب اعتباری آن ها در قالب پیام کوتاه یا به صورت اعلان در اپلیکیشن تلفن همراه اتنسی برای کاربران سامانه اتنسی ارسال می شود.

در نرم افزار حضور و غیاب آنلاین اتنسی اگر هر یک از کارکنانی که اطلاعات کاربری آن ها به عنوان عضوی از یک شرکت در سامانه ثبت می شود، در طی بازه زمانی یک ماه شمسی اقدام به ثبت حداقل یک تردد یا یک مجوز کند؛ چنین فردی به عنوان یک فرد فعال در سامانه قلمداد شده و هزینه ثبت کنترل تردد هر یک از این کارکنان به عنوان یک “نفرماه” در پایان ماه از حساب اعتباری شرکت مزبور کسر می شود. به عنوان مثال اگر شرکتی تعداد 10 نفر را به عنوان پرسنل زیرمجموعه خود در سامانه اتنسی ثبت کرده باشد و در طی بازه زمانی یک ماه مثلا 7 نفر از این پرسنل فعال بوده باشند (یعنی در این ماه اقدام به ثبت حداقل یک تردد یا یک مجوز کرده باشند)؛ در این صورت در پایان ماه فارغ از تعداد افرادی که به عنوان زیرمجموعه شرکت در سامانه اتنسی ثبت شده است، صرفا بر اساس هفت پرسنل فعال در این ماه به میزان “هفت نفرماه” در پایان ماه از حساب اعتباری شرکت در سامانه اتنسی کسر می شود.

به عنوان مثال ممکن است شرکتی در ابتدا به ازای تعداد 10 نفرماه حساب اعتباری خود را در سامانه اتنسی خریداری و شارژ کرده باشد؛ اما در پایان یک ماه صرفا تعداد 2 نفرماه از این اعتبار را مصرف کرده باشد. با توجه به اهمیت پاسداشت حقوق مادی و معنوی مشتریان و اعضای خانواده اتنسی، ساز و کار ثبت هزینه ها و محاسبه میزان حساب اعتباری سامانه اتنسی این ویژگی خاص و متمایز را دارد که میزان شارژ حساب اعتباری اتنسی به صورت دائمی بوده؛ و تنها در صورت استفاده از آن در هر زمان دلخواه توسط شرکت ها از حساب اعتباری شرکت کسر می شود، و در واقع در سامانه اتنسی هیچ گونه تاریخ انقضایی برای آن در نظر گرفته نمی شود.

به عنوان مثال ممکن است حساب اعتباری شرکتی در سامانه اتنسی به میزان 10 نفرماه شارژ داشته باشد اما این شرکت در پایان ماه به میزان 15 نفرماه شارژ مصرف کرده باشد. در این صورت حساب اعتباری شرکت در پایان ماه به میزان منفی 5 نفرماه شارژ خواهد داشت که این امر در سامانه اتنسی به معنای بدهی شرکت مزبور تلقی می شود. در چنین حالتی مدیران و کارکنان شرکت ها همچنان قادر به مشاهده اطلاعات تردد ماه های پیشین خود خواهند بود اما متاسفانه به دلیل بدهی شرکت، مدیران و کارکنان قادر به مشاهده اطلاعات تردد خود در ماه جاری نخواهند بود و برای مشاهده این اطلاعات لازم است شرکت ها اقدام به پرداخت بدهی خود کرده و حساب اعتباری خود را به مقدار لازم شارژ کنند.

در مواردی به دلایلی ممکن است هزینه خرید اعتبار سامانه اتنسی از حساب شرکت ها کسر شود اما این هزینه در قالب میزان اعتبار در حساب اعتباری آن ها در سامانه اتنسی منظور نمی شود. معمولا کاربران به دلیل روندهای جاری سامانه های مالی بانکی و بعضا اختلالات پیش آمده در آن باید به مدت 72 ساعت از زمان پرداخت خود صبوری کرده و پس از آن میزان حساب بانکی خود را مجددا وارسی کنند. در صورتی که پس از این زمان مبلغی از حساب بانکی شرکت ها کسر و به اعتبار حساب اعتباری آن ها در سامانه اتنسی افزوده نشده بود کاربران می توانند با شماره های پشتیبانی سامانه حضور و غیاب اتنسی تماس گرفته؛ و کارشناسان اتنسی در سریع ترین زمان ممکن جهت رفع مشکل مزبور راهنمایی های لازم را به آن ها ارائه خواهند داد.

تلفن پشتیبانی

۰۹۴۲۶۰۰۱۰۴۶

ساعات پاسخگویی
شنبه تا چهارشنبه – ۸ تا ۱۸
پنج شنبه – ۸ تا ۱۲

© ۲۰۲۰ | تمامی حقوق برای atency.ir محفوظ است.

نشانی دفتر تهران: آفریقای شمالی (جردن)، خیابان عاطفی غربی

نشانی دفتر اصفهان: خیابان سهروردی، خیابان فرهنگ، کوچه یکم