نحوه ثبت نام شرکت جدید

You are here:
Estimated reading time: 2 min

با استفاده از نرم افزار حضور و غیاب آنلاین اتنسی قادر خواهید بود در هر لحظه و هر کجا از وضعیت حضور و غیاب کارکنان خود مطلع شده و از این طریق به مدیریت کسب و کار خود نظم ببخشید. اتنسی این امکان را به شما می دهد تا بتوانید به ثبت کليه اطلاعات مربوط به ورود و خروج کارکنان، مرخصیها، ماموريت_ها، اضافهکاری، شيفت_ها، تقويمکاری و کارکرد کارکنان خود پرداخته؛ و در صورت لزوم به بازیابی این اطلاعات نیز بپردازید. بر این اساس با استفاده از اتنسی، ثانیه ها در دستان شما خواهد بود.

برای استفاده از نرم افزار حضور و غیاب آنلاین اتنسی لازم است طبق مراحل زیر در سامانه اتنسی ثبت نام کرده و به خانواده اتنسی ملحق شوید.

مراحل ثبت نام

ورود به سایت: برای ثبت نام شرکت خود در نرم افزار حضور و غیاب آنلاین اتنسی لازم است ابتدا آدرس www.atency.com را در مرورگر خود وارد کنید. سپس از طریق انتخاب دکمه ثبت نام وارد فرم ثبت نام شوید.

تکمیل اطلاعات فرم ثبت نام

پس از انتخاب دکمه ثبت نام، وارد صفحهای میشوید که پر کردن تمامی قسمت های ستاره دار آن و ارائه اطلاعات مربوط به آن جهت ثبت شرکت شما در سامانه اتنسی الزامی است. لازم به ذکر است که مولفه اصلی شناسایی صاحبان کسب و کارها و کارکنان آنها در سامانه اتنسی بر اساس شماره تلفن همراه شما صورت می گیرد. بنابراین ضروری است در انتخاب شماره تلفن همراه خود و دسترسی به آن دقت کنید.

نیاز است اطلاعاتی مانند نام و نام خانوادگی و نام شرکت خود را به طور دقیق وارد کنید. پس از آن باید با انتخاب گزینه زیردامنه، مبادرت به ایجاد آدرس مخصوص شرکت خود کنید. با انجام این کار نام انتخابی شما برای شرکت خودتان قبل از آدرس atency.com قرار خواهد گرفت. به عنوان مثال در صورتی که نام انتخابی شما kasra باشد، آدرس مخصوص شرکت شما نیز متناظر با آن به صورت kasra.atency.com ایجاد خواهد شد.

پس از آن به انتخاب یک رمز عبور معتبر که جهت ارتقاء سطح امنیت اطلاعات شما باید شامل مولفه های اعداد، حروف کوچک و بزرگ انگلیسی باشد بپردازید. سپس از شما خواسته می شود تا نحوه آشنایی خود با سامانه اتنسی را جهت ارائه خدمات هر چه بهتر اتنسی به شما بیان کنید. در پایان برای تکمیل نهایی اطلاعات وارد شده، لازم است موافقت خود را با قوانین و مقررات تببین شده اعلام کرده و گزینه ثبت نام را انتخاب نمایید.

در گام بعدی شما وارد صفحه احراز هویت شده و پیامکی حاوی کد منحصر به فرد احراز هویت شما و شرکت شما به شماره تلفن همراه شما ارسال خواهد شد. با وارد کردن این کد و انتخاب دکمه احراز هویت، هویت شما برای سامانه اتنسی تائید خواهد شد.

در نهایت با ورود به صفحه ورود نرم افزار حضور و غیاب آنلاین اتنسی؛ و با وارد کردن شماره تلفن همراه و رمز عبور خود به صفحه کاربری خود وارد می شوید؛ و اکنون شما به جمع خانواده بزرگ اتنسی پیوسته اید و ما نیز از در کنار شما بودن بسیار خوشحالیم.

Was this article helpful?
Dislike 0
Views: 132

تلفن پشتیبانی

۰۹۴۲۶۰۰۱۰۴۶

ساعات پاسخگویی
شنبه تا چهارشنبه – ۸ تا ۱۸
پنج شنبه – ۸ تا ۱۲

© ۲۰۲۰ | تمامی حقوق برای atency.ir محفوظ است.

نشانی دفتر تهران: آفریقای شمالی (جردن)، خیابان عاطفی غربی

نشانی دفتر اصفهان: خیابان سهروردی، خیابان فرهنگ، کوچه یکم