در مواردی به دلایلی ممکن است هزینه خرید اعتبار سامانه اتنسی از حساب شرکت ها کسر شود اما این هزینه در قالب میزان اعتبار در حساب اعتباری آن ها در سامانه اتنسی منظور نمی شود. معمولا کاربران به دلیل روندهای جاری سامانه های مالی بانکی و بعضا اختلالات پیش آمده در آن باید به مدت 72 ساعت از زمان پرداخت خود صبوری کرده و پس از آن میزان حساب بانکی خود را مجددا وارسی کنند. در صورتی که پس از این زمان مبلغی از حساب بانکی شرکت ها کسر و به اعتبار حساب اعتباری آن ها در سامانه اتنسی افزوده نشده بود کاربران می توانند با شماره های پشتیبانی سامانه حضور و غیاب اتنسی تماس گرفته؛ و کارشناسان اتنسی در سریع ترین زمان ممکن جهت رفع مشکل مزبور راهنمایی های لازم را به آن ها ارائه خواهند داد.

تلفن پشتیبانی

۰۹۴۲۶۰۰۱۰۴۶

ساعات پاسخگویی
شنبه تا چهارشنبه – ۸ تا ۱۸
پنج شنبه – ۸ تا ۱۲

© ۲۰۲۰ | تمامی حقوق برای atency.ir محفوظ است.

نشانی دفتر تهران: آفریقای شمالی (جردن)، خیابان عاطفی غربی

نشانی دفتر اصفهان: خیابان سهروردی، خیابان فرهنگ، کوچه یکم