مرحله ۱ : محل کار خود را مشخص کنید

اولین مرحله ی استفاده از اتنسی تعریف محل کار جدید هست . در قدم اول ما باید بدونیم محل شرکت شما کجا قرار داره . پس بیاین با هم این کار رو انجام بدیم.

 اسم محل کار را در کادر نام محل کار بنویسین سپس اگر در شهری به غیر از تهران قرار دارید آن را در قسمت شهر انتخاب کنین و آدرس دقیق محل کار خود را به صورت تایپی در قسمت محل کار بنویسید توجه داشته باشین که ما دارای دو نوع محل کار هستیم

۱- محل کار ثابت : که این نوع به صورت ثابت  محل شرکت شماست و پرسنل شما به طور معمول این جا مشغول کار هستند

۲- محل ماموریت :‌ این نوع ازمحل کار ها مخصوص ماموریت هست ، جاهایی که پرسنل شما به ماموریت می روند و به صورت موقت در آن جا حضور دارن

ر محل دقیق دفتر خود را روی نقشه مشخص کنین  و بعد از مشخص کردن محل دقیق محل کار خود روی نقشه بر روی افزودن کلیک کنین . پس از اضافه کردن محل کار جدید باید آن را در جدول زیر صفحه مشاهده کنین شما همچنین می تونین بعدا این محل کار را ویرایش یا حذف کنین

تبریک … شما اولین محل کار خود را با موفقیت ثبت کردید حالا به مرحله ی بعد میریم.

مرحله ۲ :‌ شیفت کاری را تعیین نمایید

یکی از مهم ترین موضوعات هر سامانه حضور و غیابی تعریف شیفت پرسنل هست منظور از شیفت زمانی هست که پرسنل باید در محل کار خود حضور داشته باشن. برای تعریف شیفت اول باید به شیفت یک اسم مشخص بدین که این اسم را در قسمت نام شیفت وارد می کنیم در مرحله ی بعد باید نوع شیفت را مشخص کنین که در حال حاضر اتنسی فقط از شیفت های ثابت پشتیبانی می کنه.

پارامتر بعدی که باید مشخص کنیم مقدار شناوری این شیفته ، مثلا در نظر داشته باشین شروع یک شیفت کاری از ساعت ۸ صبحه تا ۴ بعد الظهر ، اگر میزان شناوری ما نیم ساعت باشه کارمندی که این شیفت را داره می تونه تا ساعت ۸:۳۰ سرکار بیاد اما در عوض تا ساعت چهار و نیم حضور داشته باشه بدون این که غیبت و اضافه کار دریافت کنه . به همین خاطر اگر دیرتر از نه و نیم سر کار حضور پیدا کنه ، از ساعت ۸ صبح (شروع شیفت)  تا زمانی ثبت ورود غیبت می خوره و بعد از ساعت ۴ (انتهای شیفت) هم هر چقدر حضور داشته باشه اضافه کار حساب میشه

آیتم بعدی که لازمه برای شیفت مشخص کنیم سقف اضافه کاری در روز است که مشخص می کنه هر نفر چقدر در روز حق داره مجوز اضافه کار داشته باشه این مقدار را به دقیقه وارد کنین

بعد باید روز هایی از هفته که جزو شیفته را انتخاب کنین و سپس از ساعت ، تا ساعت آن را مشخص کنین توجه داشته باشین اگر شیفت شما دو قسمت داره (مثلا از ۸ تا ۲ بعد الظهر و ۴ تا ۸ شب) می تونین تیک قسمت دوم روز در ستون وسط جدول را بزنین و در آن قسمت ساعت شروع و پایان قسمت دوم روز را تعریف کنین در آخر اگه تمایل دارین شیفت تعریف شده از تعطیلات رسمی تقویم پیروی کنه تیک تبعیت از تعطیلات رسمی را بزنین و بر روی دکمه ثبت کلیک کنین

خوب شیفت شما هم در سیستم تعریف شد.

مرحله ۳ :‌ تکمیل اطلاعات شرکت

در مرحله ی سوم ما به یک سری اطلاعات تکمیلی نیاز داریم تا بتونیم بهتر در خدمت شما باشیم اطلاعاتی از جنس نام شرکت ، تعداد پرسنل ، شماره تلفن و … و مهم تر از همه نوع تایید درخواست پرسنل .

اگر شما تمایل دارین که مجوز های که پرسنل شما ثبت می کنن خود به خود تایید بشن ، گزینه تایید خودکار را انتخاب کنین در غیر این صورت اگر تمایل دارین نظارت کامل بر روی مجوز ها داشته باشین گزینه ی تایید توسط مدیر را انتخاب کنین .

نوع تقویم خود را از قسمت انتخاب دوره کاری انتخاب کنین سپس اطلاعات خود را در قسمت اطلاعات مدیر وارد کنین دقت داشته باشین که در قسمت انتخاب محل کار و شیفت و تاریخ شروع و پایان شیفت توجه لازم را داشته باشین همچنین توجه کنین منظور از تاریخ شروع و پایان شیفت ، بازه ی زمانی هست که شما می خواین شیفتی که انتخاب می کنین به عنوان شیفت اصلی شرکت شما فعال باشه و در آخر بر روی دکمه ذخیره کلیک کنین

مرحله ۴ : تعریف پرسنل

در این مرحله که تقریبا آخرین مرحله ی آماده سازی سیستم هست باید پرسنل را به سیستم اضافه کنیم در موقع وارد کردن اطلاعات در نظر داشته باشین که فیلد هایی که ستاره دار هستن حتما باید پر بشن و همچنین شماره موبایل پرسنل به درستی وارد بشه چون پرسنل با این شماره وارد برنامه می شن.

در هنگام تعریف پرسنل می تونین شیفت پرسنل را مشخص کنین ( از لیست شیفت هایی که قبلا تعریف کردین) همچنین به تاریخ شروع به کار پرسنل دقت کنین چون کارکرد آن ها از این تاریخ محاسبه می شن.

بعد از ثبت کردن هر کدوم از پرسنل باید آن ها را در جدول پایین صفحه مشاهده کنین. در صورتی که تمایل دارین اطلاعات اون ها را ویرایش کنین فقط کافیه روی آیکون سبز ویرایش که جلوی نام هر کدوم از پرسنل هست کلیک کنین و اطلاعات آن ها در فیلد های بالا صفحه نمایش داده می شه با کلیک بر روی ویرایش اطلاعات پرسنل مورد نظر ویرایش می شن .

برای حذف پرسنل هم کافیه بر روی آیکون ضربدر قرمز رنگ رو به روی نام پرسنل کلیک کنین و بعد پرسنل مورد نظر حذف خواهند شد.

مرحله ۵ : دانلود و استفاده از سیستم

شما می تونین از طریق وب و همچنین اپلیکیشن موبایل از اتنسی استفاده کنین. در این مرحله شما لینک های دانلود نرم افزار اندروید و ای او اس ، اتنسی را مشاهده می کنین و می تونین آن ها را برای پرسنل خود ارسال کنین.

 در ادامه ی صفحه قابلیت های نرم افزار موبایل اتنسی برای شما کامل نوشته شده و همچنین یک آموزش کاربری نوشته شده . پیشنهاد می کنیم این راهنما را با دقت مطالعه کنین تا با امکانات کامل برنامه موبایل آشنا بشین.

ارسال دیدگاه

تلفن پشتیبانی

۰۹۴۲۶۰۰۱۰۴۶

ساعات پاسخگویی
شنبه تا چهارشنبه – ۸ تا ۱۸
پنج شنبه – ۸ تا ۱۲

© ۲۰۲۰ | تمامی حقوق برای atency.ir محفوظ است.

نشانی دفتر تهران: آفریقای شمالی (جردن)، خیابان عاطفی غربی

نشانی دفتر اصفهان: خیابان سهروردی، خیابان فرهنگ، کوچه یکم